2.000 lei

Categoriile de produse analizate:

  • Rachiu si tuica obtinute prin distilarea vinului, tescovinei de struguri sau drojdiei de vin;
  • Whisky;
  • Rom si rachiu de trestie de zahar;
  • Gin si rachiu de ienupar cu o concentratie alcoolica de minimum 37,5% vol.;
  • Vodca cu titru alcoolic volumic <= 45,4 % vol.;
  • Tuica si rachiuri obtinute din distilate de fructe (excluzand lichiorurile, ginul, rachiul de ienupar, din vinul de struguri sau tescovina de struguri);
  • Produse de alcool pur, concentratie alcoolica < 80% (nedenaturate);
  • Lichioruri si alte bauturi spirtoase (excluzand dist.de vin, tescovina sau de fructe, whisky, rom, etc.);

La cererea dvs putem sa personalizam analiza in functie de solicitarea dvs!

Analiza pietei bauturilor alcoolice dislitate, reflecta imaginea detaliata a industriei si evolutia acesteia pe segmente de piata in perioada 2011-2017, prin intermediul graficelor, tabelelor si explicatiilor detaliate.

Structura analizei:

Potentialul pietei bauturilor alcoolice distilate, situatia macro a tarii si a industriei prin intermediul celor mai importanti indicatori de performanta, puterea de cumparare la nivel regional

Analiza industriei si alaturi de fiecarei categorii de produse contine:

Marimea pietei:

  • consumul (pentru fiecare categorie de produse analizate cat si consumul total al categoriilor produselor analizate)
  • structura consumului in functie de provenienta produselor (productia interna si importuri);
  • consumul fiecarei categorii de produse per capita;

Productia: in functie de destinatie (piata interna sau externa);

Importurile:

  • ratia import/consum (cat la suta din consum este satisfacut din importuri);
  • evolutia importurilor in perioada 2011-2016  alaturi de analiza detaliata a primelor 25 de piete de provenienta a fiecarei categorii de produse analizate;
  • evolutia si structura primelor 25 de piete de provenienta in anul 2016 comparativ cu anul 2011.

Exporturile:

  • ratia export/productie (cat la suta din productie satisface cererea din pietele externe);
  • evolutia exporturilor in perioada 2011-2016  alaturi de analiza detaliata a primelor 25 de piete de destinatie a fiecarei categorii de produse analizate;
  • evolutia si structura primelor 25 de piete de destinatie in anul 2016 comparativ cu anul 2011.

Informații suplimentare

Update gratuit

Daca in urmatoarele 3 luni din momentul achizitie actualizam analiza cu noile seturi de date si concluzii va trimitem gratuit varianta noua

Suport post achizitie

Oferim suport post achizitie printr-o disccutie de 2 ore pentru a veni in ajutorul dvs in cazul in care nu ati mai comandat astfel de rapoarte pana in prezent si pentru a folosi la maximum informatiile din analiza!