2.000 lei

Categoriile de produse analizate:

  • Etichete imprimate autoadezive din hartie sau carton;
  • Etichete imprimate, din hartie sau carton (excluzand cele autoadezive);
  • Etichete autoadezive, din hartie sau carton (excluzand cele imprimate);
  • Etichete din hartie sau carton (excluzand cele imprimate, autoadezive);
  • Blocuri si placi de filtrare din pasta de hartie;
  • Hartie de tigarete;
  • Bobine, mosoare, canete si suporturi similare din pasta de hartie, hartie sau carton, utilizate la infasurarea firelor textile;
  • Bobine, mosoare, canete si suporturi similare din pasta de hartie, hartie sau carton (excluzand cele utilizate la infasurarea firelor textile);
  • Hartie si carton de filtru, decupate;
  • Hartie sau carton de diagrame sub forma de role, foi sau discuri, destinat(a) aparatelor de inregistrare;
  • Articole formate sau presate din pasta de hartie;
  • Alte articole din hartie/carton, n.c.a. (garnituri, alte articole de etansare, pentru parchet, etc)

La cererea dvs putem sa personalizam analiza in functie de solicitarea dvs!

Analiza pietei altor articole de hartie si carton nespecificate altundeva, reflecta imaginea detaliata a industriei si evolutia acesteia pe segmente de piata in perioada 2011-2017, prin intermediul graficelor, tabelelor si explicatiilor detaliate.

Structura analizei:

Potentialul pietei altor articole de hartie si carton nespecificate altundeva, situatia macro a tarii si a industriei prin intermediul celor mai importanti indicatori de performanta, puterea de cumparare la nivel regional

Analiza industriei si alaturi de fiecarei categorii de produse contine:

Marimea pietei:

  • consumul (pentru fiecare categorie de produse analizate cat si consumul total al categoriilor produselor analizate)
  • structura consumului in functie de provenienta produselor (productia interna si importuri);
  • consumul fiecarei categorii de produse per capita;

Productia: in functie de destinatie (piata interna sau externa);

Importurile:

  • ratia import/consum (cat la suta din consum este satisfacut din importuri);
  • evolutia importurilor in perioada 2011-2016  alaturi de analiza detaliata a primelor 25 de piete de provenienta a fiecarei categorii de produse analizate;
  • evolutia si structura primelor 25 de piete de provenienta in anul 2016 comparativ cu anul 2011.

Exporturile:

  • ratia export/productie (cat la suta din productie satisface cererea din pietele externe);
  • evolutia exporturilor in perioada 2011-2016  alaturi de analiza detaliata a primelor 25 de piete de destinatie a fiecarei categorii de produse analizate;
  • evolutia si structura primelor 25 de piete de destinatie in anul 2016 comparativ cu anul 2011.

Informații suplimentare

Update gratuit

Daca in urmatoarele 3 luni din momentul achizitie actualizam analiza cu noile seturi de date si concluzii va trimitem gratuit varianta noua

Suport post achizitie

Oferim suport post achizitie printr-o disccutie de 2 ore pentru a veni in ajutorul dvs in cazul in care nu ati mai comandat astfel de rapoarte pana in prezent si pentru a folosi la maximum informatiile din analiza!