Cum lucram

Cum lucram - pe scurt

Cercetare secundara

 

Analiza datelor colectate

 

Verificare

Publicare

Cum lucram - pe larg

Financial Trends utilizeaza o metodologie cuprinzatoare de cercetare axata pe minimalizarea deviatiei, pentru a oferi cele mai precise estimari si previziuni posibile. Compania utilizeaza o combinatie de abordari de tip top-down si bottom-up pentru segmentarea si estimarea aspectelor cantitative ale pietei. Elementele critice ale metodologiei utilizate pentru toate studiile noastre includ

In rapoartele noastre folosim surse date oficiale publicate de institutii guvernamentale, institutii interguvernamentale, institute nationale de statistica, institute de cercetare, banci centrale, banci, Banca Mondiala (WB), Fondul Monetar International (FMI), Organizatia Natiunilor Unite (ONU), Organizatia pentru Alimentatie si Agricultura (FAO), Forumul Economic Global.

Datele pe care le analizam sunt filtrate continuu pentru a se asigura ca sunt luate in considerare numai sursele validate si autentice. In plus, datele sunt extrase de la o serie de rapoarte din trecut si din sursele mentionate in 1.1 „Colectarea datelor”.

Estimarile si prognozele noastre din rapoarte se bazeaza pe modele simulate. Un model unic este creat personalizat pentru fiecare studiu. Informatiile colectate sunt introduse in model si analizate simultan. Acesti factori sunt studiati pe o baza comparativa, iar impactul acestora asupra perioadei de prognoza este cuantificat cu ajutorul analizei corelatiei, regresiei si a analizei seriei de timp. Prognozele de piata pe termen scurt se realizeaza printr-o combinatie de instrumente economice.

Acesta este ultimul pas din procesul de creatie al analizelor prin care unim toate datele ce au parcurs etapele descries anterior, le prelucram in forma grafica pentru a transmite cat mai usor informatia si explicam intr-un limbaj simplu si usor, seturile de date si interpretarea grafica.

Inainte de publicare, fiecare raport este verificat la cele mai inalte standarde pentru a ne asigura de calitatea si utilitatea informatiilor pe care le contine.

Publicarea analizei se realizeaza numai dupa trecerea etapei de verificare a rezultatelor, design-ului si concluziilor. Dupa publicarea analizei realizam comunicatul de presa cu concluzii acesteia si instiintam firmele carora li se adreseaza analiza, abonate la newsletter.