Top 10 producatori de mobila pentru bucatarii au generat impreuna 9.9 milioane de euro in anul 2015

Top 10 producatori de mobila pentru bucatarii, cu codul CAEN 3102, au generat impreuna in anul 2015 venituri de 9.9 milioane euro, in crestere cu 17.88% fata de anul anterior. Acestia au generat impreuna aproximativ 11% din veniturile industriei in anul 2015. (1)


Cel mai mare producator de mobila cu codul CAEN 3102, Ovi Prod Com, este activ pe piata din anul 1993 si, a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 28.64% fata de anul 2014. In perioada 2010-2015 veniturile Ovi Prod Com au crescut cu 376.19% sau 473 mii euro. In medie, in fiecare an, veniturile Ovi Prod Com au crescut cu 21% in timp ce veniturile industriei au crescut cu 3.74%. In perioada 2010-2015, evolutia de la an la an a veniturilor companiei Ovi Prod Com a fost sub evolutia industriei, exceptie facand anii 2011 si 2015.

Cel de-al doilea producator de mobila conform veniturilor din anul 2015, Sanitop, este activ pe piata din anul 2004 si, a inregistrat o crestere de 46.98% a veniturilor fata de anul anterior. In perioada 2010-2015 veniturile Sanitop au crescut cu 230.72% sau 1.75 milioane euro. In medie, in fiecare an, veniturile Sanitop au crescut cu 22.06% in timp ce veniturile industriei au crescut cu 3.74%. In perioada analizata, evolutia de la an la an a veniturlor companiei Sanitop a depasit evolutia industriei.

Al treilea producator, conform veniturilor din anul 2015, Bostanimob, este activ pe piata din anul 1992 si, a inregistrat o crestere de 25.92% a veniturilor fata de anul 2014. In perioada 2010-2015 veniturile Bostanimob au crescut cu 58.59% sau 304 mii euro. In medie, in fiecare an, veniturile Bostanimob au crescut cu 7.99%, depasind evolutia veniturilor industriei, ce au crescut cu 3.74%. In perioada analizata evolutia veniturilor de la an la an ale companiei Bostanimob a depasit evolutia industriei, exceptie facand anul 2012.

Al patrulea producator, conform veniturilor din anul 2015, Adorianis Trans, este activ pe piata din anul 1995 si, a inregistrat o crestere de 3.73% a veniturilor fata de anul 2014. In perioada 2010-2015 veniturile Adorianis Trans au scazut cu 25.24% sau 271 mii euro. In medie, in fiecare an, veniturile Adorianis Trans au scazut cu 4.73%, sub evolutia veniturilor industriei ce au crescut cu 3.74%. In perioada analizata evolutia veniturilor de la an la an ale companiei Adorianis Trans au fost sub evolutia industriei, exceptie facand anul 2013.

Al cincilea producator, conform veniturilor din anul 2015, Amemob, este activ pe piata din anul 2005 si, a inregistrat o scadere de 33.59% a veniturilor fata de anul 2014. In perioada 2010-2015 veniturile Amemob au crescut cu 342.23% sau 608 mii euro. In medie, in fiecare an, veniturile Amemob au crescut cu 28.12%, depasind evolutia veniturilor industriei ce a inregistrat o crestere de 3.74%. In perioada analizata evolutia veniturilor de la an la an ale companiei Amemob au depasit evolutia industriei in 3 dintre cei 5 ani analizati.

Al saselea producator, conform veniturilor din anul 2015, Erdfa Company, este activ pe piata din anul 1998 si, a inregistrat o scadere de 4,10% a veniturilor fata de anul 2014. In perioada 2010-2015 veniturile Erdfa Company au crescut cu 23.88% sau 103 mii euro. In medie, in fiecare an, veniturile Erdfa Company au crescut cu 3.63%, sub evolutia veniturilor industriei ce au crescut cu 3.74%. In perioada analizata evolutia veniturilor de la an la an ale companiei Erdfa Company au depasit evolutia industriei in 3 dintre cei 5 ani analizati.

Al saptelea producator, conform veniturilor din anul 2015, Nefmob Design, este activ pe piata din anul 2006 si, a inregistrat o crestere de 9.52% a veniturilor fata de anul 2014. In perioada 2010-2015 veniturile Nefmob Design au crescut cu 324.05% sau 381 mii euro. In medie, in fiecare an, veniturile Nefmob Design au crescut cu 50.34%, depasind evolutia veniturilor industriei ce au crescut cu 3.74%. In perioada analizata evolutia veniturilor de la an la an ale companiei Nefmob Design au depasit evolutia industriei, exceptie facand anul 2015.

Al optulea producator, conform veniturilor din anul 2015, Wood William, este activ pe piata din anul 2012 si, a inregistrat o crestere de 69.46% a veniturilor fata de anul 2014. In perioada 2013-2015 veniturile Wood William au crescut cu 2,603% sau 406 mii euro. In medie, in fiecare an, veniturile Wood William au crescut cu 73.24%, depasind evolutia veniturilor industriei ce au crescut cu 3.74%. In perioada analizata evolutia veniturilor de la an la an ale companiei Wood William au depasit evolutia industriei.

Al noualea producator, conform veniturilor din anul 2015, Trinom, este activ pe piata din anul 1993 si, a inregistrat o crestere de 18,92% a veniturilor fata de anul 2014. In perioada 2010-2015 veniturile Trinom au sczut cu 18.23% sau 90 mii euro. In medie, in fiecare an, veniturile Trinom au crescut cu 17.77%, depasind evolutia veniturilor industriei ce au crescut cu 3.74%. In perioada analizata evolutia veniturilor de la an la an ale companiei Trinom au fost sub evolutia industriei, exceptie facand anul 2011.

Al zecelea producator, conform veniturilor din anul 2015, Alcomob Total, este activ pe piata din anul 1999 si, a inregistrat o crestere de 9.77% a veniturilor fata de anul 2014. In perioada 2010-2015 veniturile Alcomob Total au scazut cu 27.91% sau 155 mii euro. In medie, in fiecare an, veniturile Alcomob Total au scazut cu 5.31%, sub evolutia veniturilor industriei ce au crescut cu 3.74%. In perioada analizata evolutia veniturilor de la an la an ale companiei Alcomob Total a fost evolutia industriei in 4 dintre cei 5 ani analizati.

 



Lasă un răspuns